Saturday 13 April 2013

Saya sayang mereka kerana Allah ^_^

sahabat-sahabat yang sentiasa ada saat duka dan tawa ku.. aku menyayangi kalian sepenuh hatiku. semoga persahabatan kita kekal ke syurga.. aku ingin berjuang bersama kalian di dunia dan di akhirat insyaallah..


NURUL SYAFIQAH SAPUAN

 NURUL ATHIRAH BINTI YAZID

dua-dua kawan baik masa sekolah rendah tapi kami masih brkawan sampai sekarang :)
ada lagi sorang tapi tak ada gambar.. sorry EZZATUL.. zaman sekolah rendah bersama sama mereka sangatlah bermakna.. i love them..

SITI NOR ZURA'AIN SEMAN

NURUL SYAFIQAH KAMALRUDIN

MAISARAH SOBIRIN



NUR FARHANIS ZULZAINI

kami bersahabat dari sekolah rendah, skolah menengah sehinggalah sekarang.. terima kasih sebab sentiasa ada dengan aku walaupun aku selalu sakitkan hati korang.. sayang korang ketat-ketat..

SHABIHA SAIHA

SITI NASIRAH ALI

 NOR SHAH HAFIZAH EHSAN

walaupun kami rapat dan kenal ketika skolah menengah, mereka sentiasa disisi saat aku rebah tidak bermaya.. terima kasih banyak-banyak sebab jadi sahabat terbaik yang pernah aku ada.. nasihat korang sentiasa aku jadikan penguat semangat untuk aku..


maafkan semua salah silap aku pada korang selama kita bersahabat dari dulu sampailah skarang..
kawan-kawan lain pun aku sayang jugak walaupun aku tak mention kat sini..
shah, biha, zura, racing, aku rindu nak lpak sama dengan korang macam dulu..
siti, mai aku rindu korang jugak..

Ya Allah kekalkan persahabatan kami dan redhailah kami, berikan kebahagiaan dan kejayaan kepada sahabat-sahabat ku ini didunia dan diakhirat.. semoga mereka menjadi wanita yang solehah.. amin
nanti aku sambung sahabat-sahabtku di kolej pulak :)

3 comments:

  1. masing-masing cantikk menarik kau memang da boom.. hihi :D

    ReplyDelete
  2. Semoga ukhuwah kamu semua terjalin dengan baik dan bahagia hingga ke Jannah. Amin

    ReplyDelete
  3. Susah nak dapat sahabat sekarang. Yg betul2 sahabat

    ReplyDelete